varför komenterar ni inte?..

ju mer ni komenterar desto mer inlägg blire
och ju mer ni komenterar desto roligare blire att skriva
och då blire ju roligare att läsa också. Och jag vet hur många det är som läser
min blogg men jag får inte ens 1 komentar eller jag får kanske 2 komentarer per vecka
och hur kul är det? jag menar det behöver inte en svara en lång/stor komentar det räcker med ett ord
men bara någonting.. Det nblir ju mycket mycket roligare att blogga då, visst jag har
inte alls många läsare men det skulle ju vara roligt om iaf några av dom komenterade, somsagt är det typ 1 som gör det. Aja, ni kanske inte ens har något att skriva men något inlägg borde ni ju kunna det iaf.
 aja nu blev det är värsta klago inlägget, det avr ju inte så kul, men ni som har blogg håller väl med om att det är mycket roligare när man loggar in och ser att det är nån som har komenterat ett inlägg och inte bara läst det?
jaj nu så ska jag sluta klaga och typ sluta tvinga er guuud så jobbig jag verkar vara typ tvinga er att komentera.. aja somsagt ni behöver inte men bara ett litet ord så blire myyyyycket roligare.♥


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vill du ha en kommentar? OK...så du bara vet så stavas det med två m. Alltså: Kommentera.

2010-03-02 @ 17:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0