Tack för hjälpen siss!:)

Nuså är min header klar visst blev den fin?:) men vi kanske ska fylla på den med lite mera bilderr sedan:) Vill bara fixa så att den blir större elr alltså hela bloggen så den blir bredare men har ingen aning hur man gör det. Iaf så funderar jag på om jag ska byta till devote elr om jag ska ha kvar här på blogg, men får se hur jag gör.
Ikväll så blire iaf antingenm att sova hos storasyster elr om hon kommer hit vet inte riktigt än hur det blir.
Sen imorgon så kommer ju morfar hit och hämtar mig och då blire raka vägen till Nordmaling, så då kanske det inte blir super uppadetering men dom ahr ju dator så några inlägg kommer nog dyka upp;) Men nu så ska jag he igång spotify och kanske börja packa ha det bra pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0