spotify

Har nyss sett klart DH och nu så har jag just satt igång spotify.
Annars så funderar jag på att gå in på http://www.ch131.com/ och kolla om det är någon bra film eller serie som man kan se på, kan ju passa påa att säga då att det är en riktigt bra sida som man kan se på serier och filmer osv men det kanske nte är bästa kvallan men det duger. så den sidan är bra när t.e.x  man har sett alla sina egna filmer och idet är inge bra på tv;)
från filmer till min mage hah den spricker nog snart har ju tryckt i mig alldeles för många kakor idag har typ ätit
7-8 stycken tror jag och det bara på typ 2 timmar elr ngt sånt:/ inte bra... ska försöka att bli bättre på det och kanske inte baka varje gång jag märker att vi inte har några kakor hemma bara för att jag ska få äta ngt sött å gott;P heh. Aja nu så ska jag omsagt kolla om det är några bra filmer som funkar på sidan:)

bjuder på en suddig bild på mig å wilma förra månaden typ<33

måste verkligen ta nya bilder snart...
lägegr ju bara in gamla bilder hela tiden
har typ aldrig ngt med inläggen å göra heller.


Kommentarer
Postat av: iima(:

jag måste vara med dig snart lina :o!

2010-03-11 @ 09:59:12
URL: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0