sagor

Hejjjj!
Nu så har jag och pappa nyss varit i förrådet och ledat gamla sagor som jag gillade när jag var liten men jag vet inte riktigt om dom är så kända fasst jag minns inte ens om dom skulle vara det? men jaj iaf så blire någon av dom hära:)

Titti tvärtom eller jag vill också gå i skolan
alltså jag minns typ också att jag alltis satt och bläddrade i dom och jag typ älskade boken åt höger eller jag tror iaf att det avr den jag gillade mest men då äre det att den är ganska lång eller den tar typ kring 6-7 minuter att läsa och det skulle typ bara ta 4-5 men Titti tvärtom tar bara en minut att läsa typ så jag vet inte riktigt men tror nog att det blir den till höger:) den är ju nog lite "kändare" också kanske eller ja den är iaf skriven av astrid lindgren men jaja vi får se hur jag gör nu så måste jag återgå till SO'n men fattar ingenting så vi får se hur det går...


Kommentarer
Postat av: Frida

Ta den till höger den är så bra :) Jag vill typ läsa den igen!

2010-03-03 @ 22:39:35
URL: http://fridasehlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0