inte blev det film inte

Jaha nu så gick typ sara nyss hem men det blev ju då inte att vi har sett film istället så tände vi ljus på lådor på golvet och satt å spelade kort hha sen letade vi gamla spel som vi spelade för några år sedan som vi också passade på att spela men sen när vi äntligen hade tänkt att sätta på nån film så behövdde hon hem, men men det får vi ta någon annan gång istället. tog några bilder också men vet inte om jag orkar ladda in dom nu, eller orkar jag de... ja jag gör väl det då..

trodde jag hade mer bra bilder men icke sa nicke
hah alla blev typ suddiga så ni får tyvär bara se den men det blir nog några bilder
nån gång från igår tror jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0