i'm going out!

Hellooo
nu så ska jag å sara snart gå ut med våra hundar fasst mamma ska oxå följa med så vi kan släppa chili för hon springer typ bara iväg från mig:P hah så det är nog bäst om mami följer. Men sedan så kanske jag å sara skulle på stan men vi får se om vi orkar:) men ja nu så ska jag väl gå å göra mig i ordning så uppdaterar jag senare pussspuss♥

Juste imorse vaknade jag kring kl8 av att byggarna borrade typ varje minut jag trodde jag typ skule dö jag menar vem borrar kl8 på morgonen när man har sportlov!:O hha okej dom vill väl få det klart men antar jag (dom håller på att fixa alla lägenhete här eller ja dom byter fönster och byter tegel och allt sånt) . Jag tog iaf en kude och höll den över huvet:P då hördes det inte lika mycket iaf:) men jag somnade ju om tillslut så det var ju bra;) hehe

lilla jag hhah, tjockissenn
bildbrist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0