film eller inte?..

hejsan:)
nu så sitter jag och funderar på om jag ska sätta igån en film eller om jag bara ska gå å lägga mig fasst jag vill vara uppe eftersom att det är lov men mona ögonlock håller på att falla ihop ja det får väl jag sitta å fundera över. Slingade ju iaf saras hår ikväll och ja jag vet inte riktigt om hon blev nöjd eller jag får hoppas det:) hah det blev mörkare iaf som det skulle bli och det blev ju inte rosa eller nåt jaj ni får nog en bild kanske på hon före å efter?;P haha om hon går med på de. Ja men nu så tror jag att jag ska sätta igång en film eller ja somsagt kanske gå och lägga mig:O men vi höres tomorrow pusshejj♥

så att inte inlägget blir för tomt så slänger jag in en
bild på mig å chili:)
hha hon har börjat lägga sig sådär nu, man kan typ inte andas:P

aja seeeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0