curly

Tjolahopp!
ikväll så blire att sitta bänkad framför tv'n och se desperate houseviwes, missade ju dock förra gången men får väl försöka att hänga med ändå:) Har iaf lockat håret för ett tag sen och det blev faktiskt rätt så bra iaf för att jag gjorde dom med hårfönen allså när man skruvar på typ en tratt på hårfönen sen så lägegr man håret i den:/ eller ja ja kan inte förklara men men det blev lockigt iaf:) Sen imorgon så ska jag hem till min kära syster och vara där hela dagen sen blire att sova där me så då kanske det blir att hon ska hjälpa mig med en header alltså m jag ska byta till devote, och jag ahr gjort en blogg där för några månader sedan men ja jag kommer ha kvar den här iaf så får jag väl byta till den hära igen om jag har lust;P hah elr ngt sånt. 
Men ska kika runt lite på da computer nu ha en bra kväll pusssiiii♥

ugly face!
(för några veckor sen) 
hah men ar ju som sagt typ inga nya bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0