blondare

hej!:D
nu så sitter jag här med min syster eller ja jag sitter vid datorn och hon ligger i söngen och läser min Frida tidning.
Mamma har ju iaf slingat mitt hår ikväll och resultatet blev bra heh eller ja det blev inte så stor skillnad men jag fick bort det mesta av det brun/röda så det var ju bra:) har iaf bestämt mig för att gå till skolan imorgon så då får jag väl se om jag orkar hela dan men det gör jag nog, fasst vi slutar ju halv 4.. det kändes dock riktigt riktigt jobbigt och jag evt inte ens vad jag måste jobba med efterosm jag inte har varit på skolan också har vi ju A-pass men men jag får fråga nån vad jag har missat och måste jobba me haha. Juste vi har ju något annat på elevens val också.. fasst jag vet ju inte vad jag ahr fått men hoppas bara att det inte är läsning igen, jaja ska inte tråka ut er mer nu hörs imorgon pussss♥

oj den blev liten men det gick inte att få större
ja iaf så såg jag den dära filmen ikväll och det är med eminem som huvudperson, heh jag visste inte ens att han hade varit med i nån film:/ jja den var bra iaf:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0