17 dagar kvar

Hejsan hoppsan!
har nyss kollat lite på modekungen.se och man blir typ kär i alla kläder!:O hah ne men det finns mycket fint där kan jag lova men också riktigt dyrt iaf för min del. Funderar iaf om jag ska åka till stan en snabbis imorgon men det är icke säkert att jag orkar eller ja om jag ar lust men tänkte bara åka ner å kika lite kanske kommer hem med lite smått å gott;) jag får se hur jag gör helt enkelt. 2 dagar kvar sen så är det det efterlängtade lovet! guuuu så härligt ska iaf till stugan lördag till söndag med saraaa så det sa bli kul, bara hon nu får för sina föräldrar men det får hon nog;P Ja nu så ska jag nog.. ja jag vet inte vad jag ska göra men inte sitta vid datorn iaf för det har jag gjort tillräckligt idag.
Sov så gott så höres vi imorgon hah pusssss<3

ett par coola tight!;) hah men vet inte riktigt om jag skulle tänka mig att ha på mig dom
men dom var snygga iaf. Fasst jag hittade mycket mera fina grejer men vet inte riktigt vars
dom tog vägen för jag sparade dom i pictures men det är bara 3 bilder därifrån hmm..
jaja orkar inte tänka på det nu.
goodnigt sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0