1 mars

hellojj:)
idag så har jag och mamma flyttat min garderoob till fridas gamla rum så nu är det mycket mer plats här i mitt avlånga rum, och det känns mycket större:D för jag frågade pappa och mamma typ i lördags om jag kunde få rummen/rummet där nere där dom har alltså ett sdtort rum för mitt gå ju nte att göra något med för det är så himla avlångt men det fick jag ju inte så det blir nog att ha kvar här men mamma lovade att jag skulle få göra om här iaf:) så det ser jag framemot;P hah sitetr iaf nu och lyssanr på musik och pratar lite med wilma och ida på msn. Men nu så ska jag logga in på bloglovin och se om det är några bra bloggare som har uppdaterat;)
pussss♥

bjussar på en gammal bild eller gammal och gammal så gammal är den ju inte
hah aj det är på mig och sara iaf.
Jag har typ tappat bort den dära tröjan:/ kom på det nu när jag såg den att jag inte har
sett denm på ett tag.. haha roligt att veta:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0