Yes!

Jag klarade SO'n! haha fick typ 3 fel elr ngt sånt men han rättade dom bara snabbt för alla ville typ veta:P
men jag får väl tilbaka det nästa vecka elr nästnästa;)
Men idrotten behöver vi ju nog inte ens prata om.. men fick iaf G men det avr på gränsen haha han sa innan ba ja i genomsnitt så var det jättedåligt så ja så kan det vara.
Iaf så har jag bakad muffins igen, blev så sugen på choklad när jag kom hem så det fick bli dom vanliga:)Och nu så måste jag nog träna lite på gångertabellen tills imorgon som vi ska ha läxförhör på matten och nästa vecka också ju och jag måste typ träna på den flör jag kan det typ inte:O Men ja då höres vi jue pussåkraam!
Juste blev inte att jag la in ngn dagens outfit igår men fick aldrig till ngn bra bild också hann jag ändp inte eftersom jag fick lov att träna på SO'n.

hhe bildbrist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0