TRÖTT!

hejj nu så sitter jag och lyssnar på the baseballs, hörde dom på radion för någon dag sen:P hahaa och såklart är det låten Umbrella av Rihanna men dom har ju som gjort om den lite heh aja iaf så väntar jag också på att sara ska komma, få se när den lilla söta flickan kommer hit;) Ja jag är iaf huuuuuuuuuuuuur trött som helst, för jag hade ju sagt till mamma att hon skulle väcka mig innan hon gick till jobbet alltså kvart över nio så då gick jag och la mig halv 12 så jag inte skulle vara så jätte trött men såklart när man ligger i sängen och försöker somna så går det ju inte tankarna bara far runt i huvet på en så ja jag låg och typ kollade upp i taget till 2 halv 3 så ja ni kan ju gissa om jag var trött imorse kanske men ja det är ju mitt fel så men jag bli väl piggare snart får jag hoppas:) jaj nu så ska jag dansa till låtarna haha ne skoja men dom här låtarna blir man ju typ danssugen av:P men det är ju typ dansband ockej inte dansband men så här "elvis" typ hah ja jag vet inte men jajajajajaja ni får hare så bra pusshejj♥

japp there is the baseballs;P haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0