Torsdag

Hello, har nog inget att söga om dagen förutom att jag råkade göra sönder mitt halsbamd idag på SO'n och ja man kan ju fråga sog hur lyckas hon/jag?:P haha andra halsbandet jag gör sönder denna månad gu så hemskt, plus att jag har råkat göra sönder ett par örhängen också men dom gå att använda men dom ser ju inte rikitg lika dana ut men jaj tillbaka till halsbandet jag såhär satt och höll i jordgubben (på kedjan) också skulle jag böja mig fram mot bänken så jag kunde läsa boken så då när jag böjde mig fram höll jag ju fortfarande i halsbandet så då på ngt konstigt sett råkade jag som dra ner halsbandet mot som golvet också gick kedjan av helt plötsligt och det jobbiga var att justt alla dom där lite större ringarna där man som sätter fasst halsbandet det var där det gick av men mamma sa att det säkert går att fixa på ngt sett men jag vet inte rikitg;P hah jaja Imorgon blire iaf att åka ner på stan med Ida å Sara med en gång efter skolan så det kommer ju nog bli uppdatering på kvällen då men ni klarar er, har typ inga läsare ändå så:/ aja måste gå och träna på våran engelska puss♥


ja där det är mellanrum skulle den sitta fasst men men gjor ät gjort..


Kommentarer
Postat av: Frida

Kom in på H&M när ni är på stan och hälsa på mig då, jag är där nere vid dam :) Det skulle vara trevligt :)

2010-01-21 @ 23:05:05
URL: http://fridasehlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0