Tjocka jag;P

Hhaha jag bakade ju havreflarn igår men hann typ bara äta 5 och en halv:/ haha bara å bara?? men iaf så hade jag ju tänkt ta en när jag kom hem men då var dojm ju slut så då hade väl mormor, morfar, mamma och pappa ätit upp dom igår så nu ikväll så har jag stått å bakakladdkaksmuffins:P haha alltså gu så tjok jag är men för det första så hade jag verkligen ingenting att göra och för det andra så skulle det ju inte smaka helt fel med lite muffins i magen min:P Men då stog det ju att det skulle bli 16 st så det var ju ändå lagom mycket då skulle jag ju inte behöva äta sp jätte mycket men jag skulle ju öndå inte äta upp alla själv men iaf så såklart blev det ju 34 st istället så då blir det ännu mer kakor för mig men Klara gmn skulle hjälpa mig att äta upp dom Hahaha jaja mamma och pappa gillade ju dom också så dom lär ju nog hjälpa till dom me;)
Okej jag har ingen aning varför jag just skrev det hära för det var ju typ det ointressanta jag har skrivit på länge men men ni kan ju välja själv om ni orar läsa elr inte pussssss♥

dom dära bakade jag:)

Kommentarer
Postat av: Bettan

varsågod och tack:)

Vad gör du ikväll då??

2010-01-21 @ 17:09:58
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Viktoria

ser gott ut :D

2010-01-21 @ 19:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0