Syster:)

Helloj har inte hunnit skriva idag/igår för jag var hos min kära syster och hennes kille eftersom att mamma och pappa var och åt middag med några kompisar och såg på bio:) Idag så bire nog iaf strömpilen med mamma tror jag och alltså det jag behöver nu är jeans och smycken elr ja armband och ringar men jag hittar aldrig några fina ringar elr jo jag ser hur många som helst på alla sidor och sånt men det finns typ aldrig i afäärerna iaf inte när ja kommer dit:P Men ja ja nu så ska jag gå och tvätta bort sminket och gå och sova tror jag, gick ju ändp upp kl 7:P
Så godnatt puss♥
    
Dom första svarta skorna hade visst min syrra beställt så antingen så kanske man har turen att låna av hon ibland elr så blire kasnke att köpa egna elr jag vet inte men dom är ju fina såhär till sommaren och det är ju dom bruna med men det är lite högre klack och jag vill heldre då ha den lägre men jaj, sen så äre jhu ett armband och en ring:) på dom andra två bilderna
   ringar och halsband:)

aja nu så ska jag sova godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0