städat garderoben igen;P

Hola! har inte hunnit skriva idag för att jag har städat garderoben och det tog typ 4 timmar:P ja men jag såg på vänner medans så då fassnade jag väl i det ett tag;) men ja sen så har jag ju ätit och så men alltså jag tycker att den här dagen har gått jätte snabbt, det känns som att jag just vaknade.. ;P
Iaf så har jag nog inget intressant att skriva så jag kan ju lägga in några bilder bara
 ja igår så försökte jag att sätta fasst älskad ängel smycket som jag fick i julklapp fasst på mobilen men då gick inte det så då tog jag bort snöret som satt fasst på det och skullle hänga fasst det på en kedja men då råkade jag göra sönder kedjan klantig som jag är.. men iaf så skulle jag ta bort hjärtat på  den andra kedjan där men då gick ju inte det heller eller jo det går nog men då hade jag lösnaglar och eftersom att jag hade råkat göra sönder förra kedjan med dom så ja då ville jag inte ta risken så då hängde jag fasst det även om hjärtat var kvar;P okej jag vet inte rikitg varför jag skrev det där för det var ju som inte så intressant men heh ja ni behöver ju inte läsa det och jag tror nog att dom flesta har hoppat över det;/ :P 
jajaja nu så ska jga sluta babbla men ni får har eså bra så höres vi pusssss♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

fin bild!!!

2010-01-03 @ 21:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0