staaannn

Heelu allihopen!
Nu så har jag ju då kommit hem från stan elr jag kom hem typ kl 6 men ni tar jag mig tiden att skriva;)
Iaf så åkte ju jag, sara och ida på stan med en gång efter skolan och var där i 4 timmar typ men ja först så gick vi ju upp i Up 2 gallerian för jag skulle kolla på the store efter jeans för jag hade ju sett ett par snygga cheap monday men alla som jag prövade satt jätte bra vi dmidjan men då vid benen så var dom jätte vida så där köpte jag inget. Hittade två fina ringar på glitter också men köpte ingen elr det var en svart med nitar men den var typ jätte lång så jag skulle nog ha klöpt den om den hade varit kortare:P också var det en fin blomm ring som säkert skulle vara jätte fin till sommaren men den vart jag lite för snål för så den blev det inte heller, men sara köpte en silver ring tror jag:)
sen så gick vi ju till H&M och där hittade sara ett par snigga jeansleggings som hon köpte, och sen gick vi på Gina och jag prövade en tröja och jeansleggings och jag gillade båda men jeansleggingsen skulle jag nog ha behövd en storlek större:P hah aja men juste Ida köpte en tröja där iaf:) sen så forsatte vi ju gå runt å kolla och jag hittade snygga skor på skopunkten elr ja jag hade ju kollat på dom på sidan innan men 37an var lite för stor så antingen kan jag ha 36an elr så blir den för liten men det fanns inte 36 i butiken så jag får väl vämnta tills dom får in dom:)men ja iaf så for sara hem är kring halv 5 -5 så jag och Ida kollade runt lite men kom hem iaf med ett par jeans (är inte säker på om jag ska ha kvar dom) och ett par örhängen från JC och Ida hittade två koftor där också:) oj nu börjar inlägget bli ganska långt:P
hah ja af så när vi skulle hem så var det en gubbe som verkligen var hur full som helst alltså han satt typ å halvsov men ändå pratade och till alla som gick ut så han ba Hejdå bby och allt sånt uschh kan inte säga att jag gillar såna som är fulla;P
Aja bilder på det jag har köpt kommer säkert senare men orkr inte ta ngn bild nu pussssss

kunde inte lägga in ngn bild men hoppas det går bra ändå:)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jadu ! sweetie hade as kul idag vi måste göra om detta snart. En sak vet jag iallafall att vi måste innan skol avslutningen ska vi fara och shoppa igen men jag tror vi kommer att hinna göra det ännu fler gånger innan haha.. Men nu fortsätter vi på Msn istället. Eller justja hejdå

2010-01-22 @ 19:32:47
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0