snöstorm:O

Tjosan!
Tar en liten paus från läxorna riktigt jobbigt äre och jag kommer aldrig klara SO'n imorgon men jag får väl gör så gott jag kan och om inte det räcker så finns det ju inge mer jag kan göra ändå:P
Och imoorgon bitti så har vi skridskor och jag hoppas verkligen att det inte ska blåsa så här mycket då alltså det är verkligen snöstorm här och jag skojjar inte:O ;P
Iaf så har jag inte alls nå mycket att skriva men vi får väl höras för jag måste ändå träna på SO'n och juste jag kom på attt jag hade kvar svenska tills imorgon också!:O ååå jag orkar inte..
aja det är bara att bita ihop och jobba på...

Ett stort hjärta till läxor!:D Loveeeee it

.. elr inteee


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Gud vad kul med skridskor :)

2010-01-27 @ 19:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0