Planeringseftermiddag!

Tjosan idag så fick ju vi sluta några timmar tidigare efter som ja det var planeringeftermiddag så det var sköööönt;D Men iaf så när jag kom hem så tänkte jag baka muffins/cupcakes men då till glasyr skulle man ha philadelfiaost och det har ju inte vi sen så hade vi inte sirap till sjäva miffinsen så det blev det ju inte och sen så bestämde jag mig att jag skulle baka havreflarn men ja då ska de ju vara sirap där ockås men då ringde mormor och dom skulle ju komma hit eller ja mormor skulle typ klippa sig så morfar är här men då köpte dom sirap så nu har jag ndå bakat havreflarn:P och dom blev ändå rätt så goa:) så jag sitter och äter en nu;P
Jjaja ska gå och trna lite till engelskan nu puss♥
 
saknar sundsvall:) och mitt älskade fönster haha ne men jag älskar såna där fönster som man kan sitta i
så häääääääääääääärligt;P hehe

Kommentarer
Postat av: V

Svar: Du kunde skriva "Hola amigos". Och det har du väl lärt dig i skolan? Alltså har du lyssnat på lektionerna... Fattar du nu?

2010-01-19 @ 17:23:59
Postat av: Ida

Men gud vad du än gör använd inte phiadelfiaost på .. uechh jag testade det det smakade anus. Uchh vad äckligt värre en grillade fiskbullar med sylt. :S

2010-01-19 @ 20:37:15
URL: http://idakl.blogg.se/
Postat av: Ida

fiinis tagga stan nurå

2010-01-19 @ 20:37:54
URL: http://idakl.blogg.se/
Postat av: Babbi - Bloggdesigner [Ny design ute nu!]

Sundsvall är fint det :)

2010-01-20 @ 03:12:54
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0