Onsdag

Helllooo!
Vaknade för ca 2 timmar sen av att pappa väckte mig så då gick jag upp och såg på tv eller ja pappa såg på tv och jag kollade men det var något konstigt program:P hehe men sen så såg jag några avsnitt av vänner men då slutade det funka så då gick det inte att se nå mer och då hamna jag här;P jaaopp men idag så vet jag faktiskt inte vd jags ska hitta på för ingen är ju typ hemma eller dom kommer typ hem idag tror jag men dom flesta är på någon cup tror jag så ja jag har ju typ suttit hemma och sett på film 3 dagar i rad haha inte så bra kansk emen men jaja  nu så ska jag hitta på ngt annat pusshejj♥
 Chili sötnosss!:) hha ena hennes öga är lite öppet och andra stängt men hon är ju söt ändå;P hehe

Kommentarer
Postat av: ingrid [ingridpetersons.blogg.se]

awe så söt!

2010-01-06 @ 17:23:46
URL: http://ingridpetersons.blogg.se/
Postat av: Viktoria

söööt :)

2010-01-06 @ 18:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0