Ny klippt;)

Tjosan nu så har mamma klippt mitt hår lite elr ja topparna typ men det behövdes dom var ruskigt slitna jaja nu är det härligt och fräsht igen;) Blir nog en bild imorgon för jag tror att det kommer bli att jag lägger in en dagens outfit då men okej jag har typ nästan inte lagt in ngn bid på hur mitt hår såg ut innan men jaja spela roll det är ändå ingen stor skillnad alls:P aja nu så ska jag gå och göra mig i ordningen för lilla sängen så jag inte blir allt för trött imorgon och det brukar ändå ta ett himla tag för mig att somna så blir väl runt 11 även om jag typ lägger mig 10 men jag typ ligger och stirrar upp i taket och funderar över livet hah ne men iaf så ska jga gå nu tänkte bara slänga ihop ett litet inlägg Hare gött Pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0