Meet me halfway

Hello. Idag så hade vi ju A-pass hela dagen så då hann jag göra klart alla läxor så det känns skönt;) men jag måste bara skriva över matteläxan till läx boken eftersom den var hemma så jag skrev på lös papper men ja det går ju nog bra:) Men ja när jag kom hem så satte jag mig vid datorn ett tag och sen så satte jag på One tree hill och jag r snart klar med 2 boxen:) Så jag tror att det blir att se det ikväll också med fruktsallad hehe ja men jag blev rikitg sugen på det idag så pappa var ndå på obs så då köpte han päron,äpplen,mango,blodapelsin och det godaste melon (enligt mig iaf):D haha men jaja jag nu så tänkte jag bara lägga in en låt sen så blire väl inlägg senare elr imorgon pusshejj♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0