Måste ha lista (elr ja vill ha kanske man ska säga:P)

♥Jeans Cheap monday tror jag
♥Smycken, ringar, armband halsband osv
♥skor om jag hittar några fina, men har säkert inte råd om jag köper jeans:P

Ja jag trodde att det skulle bli mer men ja vi får väl se vad som följer med mig hem i påsarna på fredag;) Ska ju på stan med Sara å Ida då men det viktigaste jag måste köpa är ju jeans så jag ska inte köpa ngt innan jag har köpt det:) Good luck! haha ne men jag hade sett några snygga på The store men jag orkade aldrig pröva när jag och mamma var där för det var typ kö till provrummen och allt, men jag skulle nog ändå ha gjort det eftersom att det var res och jag tror knappast att det är det längre men vi får väl se annars få jag väl leta några andra då:) så enkelt äre.
Har blivit dåligare på att uppdatera nu känner jag men jag har verkligen aldrig något att skriva om och jag har nästan aldrig någon blogglust heller men ändå känns det som på ngt sätt att jag måste skrva jaja måste gå å träna engelska nu iaf pusss♥

Kollade på skopunkten. se och såg två par ganska snygga skor men kunde inte lägga upp ngn bild:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0