Lördag

Ne men tjenare!
Idag så ska ska ju jag som sagt kanske vara med klara och kanske sellin vi får se elr klara skulle ringa mig så det är väl det jag sitter och väntar på;) Iaf så prövade jag jeansen idag igen och jag är osäker på om jag ska ha kvar dom elr inte, elr alltså dom sitter bra vid benen men sen så vöckar dom sig typ på olika ställen:/  hah elr jaja det är ju inte så roligt att veta kanske. Juste mamma skulle typ på stan på måndag så då kanske hon skulle köpa skorna åt mig:D elr ja då kommer jag typ få dom när jag fyler år men ändåå:) ska försöka att lgga in en bild på dom men det funar inte men jag ska försöka, men dom är finare som i verkligeheten än på bild tycker jag iaf;P
Have to go pussss♥♥

Oj aja nu funkade det:D heh men somsagt så tycker jag att dom är finare i verkligeheten;P
Fick lov att lägga till en text så att jag skulle kunna lägga in en bild här;)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hejsan

Fin blogg

2010-01-23 @ 12:39:22
URL: http://betsan.blogg.se/
Postat av: Bettan

okej, vad händer ikväll då??

2010-01-23 @ 16:22:41
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0