Lindex

Hejsan idag så fick vi sluta tidigare för att våran svenska lärare var typ hemma men sjukt barn tror jag:) och det känndes verkligen bra hade ingen lust alls åt att sitta ioch skriva om substantiv,verb,adjektiv osv, vi jobbar ju med grammatik och vi har typ prov v6 elr v7:/ Och på torsdagså har vi prov/läxförhör på franska revolutionen ch det fick jag reda på igår:O och jag kan typ inte ens lite men ja jag ska gå och träna på det snart så jag kan lite emera också imorgon så har vi ju A-pass hela dagen så då har jag ju några timmar åt att jobba med allt som vi behöver göra t.e.x
spanska: boken om mig ska vara klar på fredag
matte: gångertabbelen på fredag och nästa fredag
SO: franska revolutionen
NO: prov snart om astronomi
Svenska: grammatik 

ja jag tror att det är det men tänkte bara lägga upp lite bilder på kläder som jag inte skulle ha ngt emot att ha här hemma:P heheh
 
 


Tycker att Lindex börjar få in mera fina kläder och accesoarer nu än förut, för jag har typ aldrig gillat Lindex men jag tycker verkligen att dom går framåt;) går iaf in dit och kollar oftare:P
 


Kommentarer
Postat av: Bettan

låter kul:)

Själv sitter jag hemma själv och svarar på komentarer, men snart ska jag börja göra lite mat:P

2010-01-26 @ 16:40:24
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Ofta att man kan ha idrottsprov? Vad gjorde ni då?

2010-01-26 @ 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0