Kate moss

Hejsann, vaknade halv 11 idag och då vare bara att gå upp och klä på sig, sminka sig osv för då skulle vi åka ner på strömpilen elr ja mamma och pappa hade ju tänkt göra det nä jag som för mamma hade glömt att jag skulle följa med men jag skyndade mig upp eftersom jag skulle kolla lite grejer elr ja jag skulle kolla armband och ringar och så, hittade en fin "sommar" ring på lindex men den kostade 70kr och det var lite mycket för mig men sen hittade jag ett halsband där med men det blev det inte heller men istället fick jag som parfym/deodorant av mamma för 99kr (kate moss) :)  Men det dära armbandet jag la in en bild på igår funderade jag på att köpa men jag får vänta med det. Juste också fick jag en pärm och ett sudd från gallerix:P heh men det är ju typ 70% där men det var nästan alldeles tomt men men. Ska se på film nu så vi höres!♥

Kommentarer
Postat av: Vickan

halv 11...det var sent...

2010-01-16 @ 17:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0