It´s a boy girl thing

Hejsan:)
Frlåt för riktigt kass uppdatering men jag har inte haft tid eftersom att jag sov hos rebecca igår tills idag alltså och idag så ska jag sova här hos sara elr ja vi har ju en egen lägenhet;) haha riktgit mysigt:P så jag har fixat så att internet funkar och allt och sara skulle börja me maten hahha ger henne det tuffaste jobbet, Och det är typ inga möbler här heller så när jag skriver på datorn nu så ekar det typ så det är lite läskigt men jaja jag klarar det:D
Iaf så var vi ju nyss på maxi och köpte mat å godis och sånt tills ikväll så då blire ju att äta det och se på film säkert elr ja tror att det blir one tree hill för det är typ det ända vi har:P haha. Juste jag orkade inte ta med kameran men det kanske blir webbcam bilder om vi orkar ta några:P Jaja dfet blir iaf några bilder från igår kväll hos rebecca imorgon säkert men tog inte så många elr ja rebecca tog mer så hon kanske får skicka några årt mig senare:) Ja nu så ska jag hjälpa till här lite men vi hörs ju pusss å kraamm♥

Ja igår så såg jag och rebecca den dära filmen, den var faktiskt bra:) men det kan bli lite förvirrande ibland
eftersom att dom byter korppar elr alltså tjejen får ju killen kropp och killen får tjejens så ja men ni kan ju se
den:)

Kommentarer
Postat av: Ida

haha den filmen har jag sett

2010-01-10 @ 20:20:11
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0