Idaaa<3

Hejsann hoppsan!
Nu så sitter jag och Ida och lyssnar på musik och jag tänkte bara skriva lite snabbt om dagen och lägga in några bilder;) Så ja jag gick ju till Ida kring 12 och Sara skulle ju egentligen också vara med oss men hon hannn typ inte för hennes storebror fyllde typ år så då skulle hennes farmor och farfar komma elr ngt sånt:/ Men ja jag och Ida tog lite bilder och sen så bestämde vi oss för att baka så då blv det cupcakes men då hade vi inte alla ingredienser så då for vi ner på maxi sen så har vi bakat här hos mig i typ 2 och en halv timme:P hah längelänge
och resultatet blev väl sisådär;P aja sen så gick vi ut och tog några bilder men det blev för kallt så då gick vi in och satt oss här:P hehe aja nu så har jag inge mer att skriva så jag lägger bara in ngra bilder;)











bild som ida fixade nyss♥;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0