Ida

Hello sitter och proppar i mig några Mini Oreo heh, iaf idag så har jag varit med sötnosen Ida och vi började med att gå ner till strömpilen och det var typ helt öde eller inte just där kanske men när man gick dit så såg vi typ inga människor:O :P haha iaf så hittade jag en tröja och ett linne som frida skulle köpa åt mig men då blire att mamma köper det imoron istället, ja mamma hade ju visst typ lagt undan tröjan innan sopm hon hade tänkt köpa tills jag fylle år men då blev det ju att jag prövade den innan, och jag fyller ju inte år förrän mars men jaja iaf så ska jag kolla om jag hittar bilder på det men ja efter vi hade varit på strömpilen så gick vi ju hem till ida och ja vi tog lite kort och så sen har vi typ suttit och pratat:) men nu så väntaag bara att mina bilder ska ha laddats in..
nu äre klart:) here kommer some bilder:P
 
 
 
 
 
 ja jag har mer men det får jag lägga in nån annan gång pusshejj♥

Kommentarer
Postat av: Ida

fiinis

2010-01-08 @ 18:52:30
URL: http://idakl.blogg.se/
Postat av: Viktoria

fina bilder (som vanligt!)

2010-01-09 @ 14:26:33
URL: http://vicksie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0