Har tråkigt..

1. Hur gammal är du om fem år? 18 fasst jag fyller ju 14 i mars så då blir jag ju 19 om 5 år men vet inte vilken man ska räkna som:P.. hehe
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Papi:)
3. Hur lång är du? vet inte men jag r verkligen inte lång iaf;P
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Vänner, men det kanske inte räknas som en film..
5. Vem ringde du senast? Sara
6. Vem ringde dig senast? sara? fasst det var igår men jag tro ingen har ringt mig idag
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? :-)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? båda, men det blir nog mest sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta:)
10. När såg du senast din pappa? en kvart sen ungefär
11. Vilken ögonfärg har du? grön,blå, grå eller ja ngt sånt:P
12. När vaknade du idag? kl: 11
13. Vilken är din favorit julsång? ingen aning..
14. Vilken är din favorit plats? olika, ganska många
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? vem vet?;P
17. Vad skrämte dig om natten som barn? minns inte eller det var ju ngt jag drömde iaf:P
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? ingen aning, typ pappa gjorde eller sa ngt;P
19. Hur stor är din säng? Jag vet inte 120 eller ngt eller ne jag vet inte men jag tror att mamma sa det, men den är inte så jättestor iaf
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? pyjamas?
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 tror jag
23. Hur många landskap har du bott i? Bara västerbotten
24. Vilka städer har du bott i? Umeå
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? ja ibland så;)
27. Vilken är din favorit glass? olika
28. Vilken är din favorit efterrätt? ingen aning, många antar jag..
29. Tycker du om kinamat? Jaa:)
30. Tycker du om kaffe? nej tack
31. Vad dricker du till frukost? Juice, vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Höger och vänster
33. Kan du spela poker? Yes i can
34. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? nope
35. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska
36. Har du någonsin åkt ambulans? Jaop
37. Föredrar du havet eller bassäng? Havet:D
38. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder.. brukar det bli iaf
39. Äger du dyrbara smycken? ne inte vad jag vet kanske något.
40. Vilket är ditt favorit program på tv'n? DH osv;)
41. Sover du med gosedjur? Nix
42. Vad har du för ringsignal? Vibration
43. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? finns säkert i förrådet
44. Vad har du närmast dig nu som är rött? Min mobil
45. Kan du byta olja på bilen? eh.. nej
46. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nee, jag har ju som varken körkort eller bil så neee
47. Läser du dagstidningen? ibland men oftast inte;/
48. Vilken radiostation lyssnade du till sist? Ingen  aning
49. Näe var du i kyrkan senast? några månader sen
50. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Vet inte, inte länge iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0