Har skrivit om det förut, skriver om det igen;D

Såklart äre ju Gratismode. se som jag ska tipsa er om haha ja ni dom har läst min blogg lite längre vet väl atg jag har skrivit om det förut eller alltså ja tipsat om det men om ni inte har blivit medlem då så tycker jag att ni tar denna chans att bli medlem istället, för jag menar man har inget att förlora på det eftersom att det är 100% gratis så ja vem vill ha gratis presentkort på olika affärer, som t.e.x H&M, Gina tricot och ja mångaaaa fler;)
men ja ni måste ju inte och det förstår ni ju nog men jag tycker ni iaf kan bli medlem sen så bestämmer ju ni om ni vill forsätta och samla poäng och så, annars äre ju bara att radera användaren;)

http://www.gratismode.se/?c=64359


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0