Grattis pappa!:D

Hejsan hade skrivit ett inlägg innan men just när jag skulle publicera det så slutade internet att fungera så jag skriver nu istället:) Iaf så är ju första skoldagen avklarad nu och vi hann få hela 2 läxor svenska och matte, tror ni man blev glad elr?:O var riktigt trött också elr jag blev typ helt död efter lunch men det gick ju bra ändå:) alla var nog trötta eftersom ja det var ju första dagen men det var ju ändå den tidigaste för oss så det var ju bra och imorgon har vi ju sovmorgon så det blir rikitg skönt:D Men ja jag vill ju såklart också säga grattis till min älskade pappa som fyller 47 år idag:) GRATTIS PAPI:P Frida och sven kommer då ikväll och fikar så jag ska försöka att ta ngra bilder men nu så tänkte jag bara lägga ut dagens Outfit sen så blire att kolla bloglovin:D pusss♥

hha gu så hemsk bild står helt konstigt, butbut:P

Vit Tröja: H&M
Linne: Ginatricot
Glanstights: H&M

Kommentarer
Postat av: Ida

gratta din pappa ifrån mig

2010-01-12 @ 17:54:11
Postat av: Viktoria

Grattis!!!

2010-01-13 @ 17:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0