Gott nytt år!

Hjesan ja nu har det ju gått snart 4 timmar av det nya året men ja jag önskar er ett gott nytt år iaf:D
Jag kom då nyss hem från grannarna eller ja där vi nu har firat nyår och den har mest spenderats vid att sitta vid bord och lyssna på när dom vuxns pratar eftersom att det bara var vuxna där :P men jag hade ju mobilen och tur var va Elin och Sara sociala med mig;) men iaf så kommer bilder imorgon på dagens outfit osv men jag fick inte bra bilder på några raketer för man såg typ bara snön också var det inte så många raketer där vi var för det var mest såna där ballonger typ:P men ja ni får några bilder ändå.
Haare bra så hörs vi imorgon puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0