Fredags myyyys!;)

Hello my friends!
Idag så äre fredag:) (som nog dom flesta vet men)
Iaf så fick vi veta våra engelska läxförhör och det ick väl sådär elr vi har ju engelska prov snart och då vare om man fick typ 50-53 på det ghära läxföhöret så fick man 10 extra pöäng till provet
och om man fick typ 45-50 fick man 7 extra pöäng
och om man fick 40-44 fick man 5 extra pöäng och jag fick det alltså 5 men jag är inte alls så nöjd för det är ändå inte mycket och jag trodde att jag skulle få bättre för det kändes som att det gick bra för utom på dom amerikanska orden men jaja heh så bra är jag ju inte:P
Sen så hade vi ju gångertabellen på slutet och jag ska inte ens prata om min tid, blev typ sist:/
Iaf så väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem så ska dom börja med ngn mat typ ungefär kina mat elr dom skulle egentligen först köpa hem från Great eastern men då blev det inte så så pappa skulle gra ngt här hemma men det blir nog braaa:D
ska gå och se top model nu pussss♥



Kommentarer
Postat av: Viktoria

dina poäng var ju ändå bra :D

2010-01-30 @ 19:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0