Brännland

Hello!
Idag så blire att åka till brännland på släkt kalas ska bli roligt:) men det blir kanske där lite efter 5 för Frida slutar kl 5 så då vet jag inte om vi skulle hämta hon elr hur det nu blir men på ngt sätt blire ju;P
Ska iaf börja göra mig i ordning elr ja duscha och välja kläder osv okej det är typ 7 timmar kvar men då behver jag inte stressa;P hehe
Uppdaterar senare och lovar att det kommer in en dagens outfit pusss♥

sötingen Jesper! (min kusins barn) och det är till dom vi ska elr ja det är min kusin och min farfar som fyller år men farfaar tror jag fyler år på måndag och johanna imorgon men dom firar väl det nu:D




Kommentarer
Postat av: Mormor elisabeth och faster till lina

Vilken go kille du hittat Kramis

2010-02-01 @ 22:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0