Bilder


ja det gick ju ite så nbra att ta bilder eftersom att det snöade så det blev mest på snön men man ser ju lite av raketen;)





haha ja hur tänkte jag där?:P vet inte rikitg vad jag skulle ta kort på men..

det där lilla röda man ser är ju en av dom dära ballongerna typ:/

söta smilla:) det är dom vi var hos hund;)


hehe ja dom ville att jag skulle ta kort på dom eftersom att marianne (i mitten) hade så höga skor
så då blev ju dom så korta;P eller ja ngt sånt


Kvällens outfit:) ja det blev jun ingen bra bild men klockan var halv 4 när jag tog den så jag
orkade inte anstränga mig så den blev lite suddig och så:P

Kofta: H&M
klänning: Ginatricot
Strumpbyxor: H&M
Armband: Nordmalingsmarknaden:P hah ja jag hittade ju armband på stan men jag köpte dom aldrig;/

ja det var det men nu så ska jag hitta på ngt annat pusss♥


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Fina bilder!

2010-01-01 @ 18:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0