Beautiful

hellu nu så kom jag nyss in från 17 minusgrader inte det trevligaste men hunden måste ut så vad gör man?:P Iaf idag så har det varit en helt vanlig torsdag typ den jobbigaste dagen me ja på lunchen så följde sara och ida med mig hem för jag behövde gå ut med chili så då passade jag på att ta någr bilder ute för det är ju så himla fint nu iaf på träden, dom är ju alldeles vita men ja det blev inte så bra bilder för jag gick samtidigt som jag tog bilderna så det vlev inte så bra också hade jag på svartvitt först men jaj det blev kanske ngn bra bild får jag ju hoppas:D
 hah ja jag kan ju bara börja lägga in en bild på min fruktsallad från igår men det ser inte så gott ut på bilden men det var fktiskt rätt så gott och om  ni undrar så äre marsansås på toppen:P har aldrig haft det förut men jag prövade och det var helt okej:)






okej det var inte så många men om det är sådär imorgon också så
ska jag försöka att ta bilder efter skolan:D
pussåkraamskumbanan!♥


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh, vad fina bilder!!! Saknar snön :/

2010-01-14 @ 18:12:30
Postat av: Ida

Fiinis ! Men det som inte var snyggt var min halv fula min haha. ! :)

2010-01-14 @ 18:33:04
Postat av: Viktoria

Jo, det finns lite snö men den är "smutsig". Det är mest isigt här...



Saknar dig <3

2010-01-15 @ 19:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0