Bajs!

Hej..
ja ni kan ju gissa hur det gick för mig på provet?.. ja rätt svar jag var verkligen sämst! jag fick typ blackout haha ne men ngt liknande men jag svarade på alla iaf utom ettan men den fattade jag ju såklart efter åt men jaja vi får väl se hur det går:) hehe
Nu lyssanr jag iaf på musik och tänkte om jag ska ta några bilder men jag vet inte om jag orkar men vi har ju öppet hus ikväll kl 6 till 8 så ni kan ju komma;)
Men det jobbiga är att vi ska ha spanska typ kl 6 bara för att typ föräldrarna ska se ne jag vet faktiskt inte men vi ska iaf jobba? roligt? nej! jajajaj det går ju nog bra men ska gå och ta lite bilder nu pusss♥


Kommentarer
Postat av: Viktoria

prov? vilket prov?

2010-01-26 @ 18:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0