Waynes

helloo:)
Kom nyss hem från stan, har varit å fikat med Rebecca,Sara,Ida och Helena rikitg trevligt vare skulle först gå och äta fika buffe men det var typ inga goda grejer så vi gik till Waynes istället och då blev det att jag tog en bit hallonpaj och en liten varmchoklad med marshmallows (stavning?) rikitg gott:D spelade in någrea filmer och tog lite bilder med men vi får se om ens någo blev bra haha. Ja några bilder får ni iaf:)

Ida och jag:)

Idaa<3:)

Rebeccaa<3:)

Ida å sara



Helena,Rebecca å Sara

riktigt mörk bild emn det är iaf
Helena,Rebecca, Jag och Sara tror jag:P

haha jadu;P

ja jag hade typ inga mer bilder och det fick bli ganska små men trodde det skulle bli så mycekt annars eller något aja ska kolla bloglovin nu pusss♥

Tack för en trevlig dag tjejer!<3;) hehee
måste göras om?:)




Kommentarer
Postat av: Rebecca

ja det är ju klart ;D!

2010-02-17 @ 18:10:22
URL: http://bergstromrath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0