Torsdaaaaag

Heelllloo!
Idag så hade vi själförsvar och massage haha jag är så himla svag så jag är nog inte så bra på självförsvar men jag får väl träna upp styrkan;P haha njaeee tror inte det aja sen så hade vi skridskor och jag trodde verkligen att jag skulle ramla hela tiden eftersom att jag inte hade åkt på ett år typ men jag klarade mig:) fasst jag var ändå inge bra men jaja. Sen hade vi lunch och sen efterdet så hade vi "handelsspel" elr vad det nu hette men det var väl helt okej:) Imorgon så ska jag vara med Selihom och sova där så det kommer nog inte bli någon uppdatering och jag är inte säker på om det kommer bli ngn på lördag heller för pappa kommer komma och hämta mig hos Sellin så då ska vi typ kolla nya sneakers åt mig eftersom mina är liiiite för småa haha har haft dom sen jag gick i 4:an men jag får fortfarande in fötterna;P men det är iaf dags för nya och sen på kvällen så ska vi ut och äta med släkten så vi får se om jag hinner men jag kanske kan försöka klämma in ngn tid för ett litet inlägg:)

haha fotbollslaget när vi gick i 2:an tror jag;)♥
Kan ni se mig?

i mitten högst upp, kollar inte in i kameran dock, fasst det gjorde typ ingen hahah gud va småa alla var!:O♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0