Topshop!<3

Helloo nu så ahr wilim farit ´hem eller ja typ för en halvtimme sen men ja, jag har ju då iaf varit med henne och vi tänkte göra en blogg men då blev det något fel så vi kom inte in på den eller hotmailen vi gjorde så då gjorde vi en ny och det hände samma sak med det:/ aja vi får väl försöka igen på någon annan dator:P hah har iaf hittat jätte mycket fint från topshop men vet inte rikitg hur mycket dom kostar eftersopm det typ står i dollar eller vad det nu är men jaj..
      

alla går att klicka upp
så det var dom iaf, ååå vill att Topshop och typ Weekday och American apparel ska komma hit till Umeå ellr iaf någon av dem;) men då äre ju så att det är typ dyrt eller jag såg på apieceofsisters blogg hade dom lagt in en bild på det dära linnet på understa raden och det sa dom var ungefär 435 kr och ja det är mycket för ett linne/klänning eller vad det nu är:P men jag tycker att det är jättefint eller ja allting ser jätteskönt ut och allt sånt aja nu så ska jag sluta att drömma pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0