SYSTER:)

hej, kom nyss hem från strömpilen och kom hem med en T-shirt från Lindex och bild på den kommer sen för mamma sitter vid min dator nu så ka inte ladda in bilder. Träffade iaf min syster på strömpilen så vi gick och kolla då tillsammans så det vart ju roligare än att gå själv men ja jag hade ju bara en hundring så kunde typ inte köpa något eller ja det blev ju då en sak men ihittade en fin sommar topp på H&M och och en concealer (stavning?) på lindex men Frida tyckte inte jag behövde en concealer så den blev det inte;P hah men tröjan tror jag att jag ska gulla med mamma så hon kanske köper den till migg;)

den dära var det jag prövade från H&M fasst i en annan färg typ aprikos färgad?:P men tror faktiskt att den kan vara fin till sommaren typ till ett par slitna jeansshorts och ett par gladiatorsandaler eller några söta ballerina skor:) Jag vill ha sommar nu!
        och dom hära fina smyckena skulle inte vara helt fel heller;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0