Studiedag imorgon!:D

Hello sunshies!
Idag så har det varit en helt vanlig måndag och slöjden. ja den gick bättre iaf;) hah rektorn var med bara för att se hur vi jobbade och allt.  Juste det blev inte att jag skulle åka till tandläkaren för min tandläkare hade blivit sjuk så det blir någon gång i mars istället:) så då missade jag ju inte idrotten och då åkte vi skridskor så han delade in oss i grupper så då skulle man typ göra ett program alltså där man typ snurrar eller vad man nu skulle göra juste man skuölle välja ett tema från OS så t.e.x curling, skidor eller ja ngt sånt:P men jag vet inte rikitg vad jag Wilma och Selihom tog haha vi skrattade typ bara men det var typ inte ens fint gillade verkligen inte början iaf sen så skulle vi typ snurra men jag koncentrerade mig bara på att kunna stanna så för mig blev det då ingen snurr och då såg jag Selin och Wilma och dom gjorde ju värsta snurrarna haha aja det var det iaf sen imorgon så äre vi lediga eller ja studiedag så då blire att vara med Sara och pluggaaaaaa till svenska provet som vi har på onsdag sen på torsdag så har vi planeringseftermiddag så då slutar vi ju tidigare också så det blir ju bara GREAT! :D
aja ska gå nu puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0