stuck

helluu:)
en till avklarad skoldag, typ varit den jobbigaste onsdag på länge, ingen aning varför men gissar att det kan vara badets fel:P hah ja vi kan ju hoppa över att prata om det;) just nu så lyssnar jag iaf på mussic och just nu så äre låten Stuck med Stacie orrico som rullar på på spotify. Och juste nu så har min papii fixat mitt internet eller ja nu så funkar alla sidor:D Great! och det är riktigt skönr nu också att vi inte har några läxor i veckan föutom engelskan då men det var ju bara rensrivning men jag vill verkligen inte läsa upp den!:O hah min är så himla dålig så det blir ju bara pinsamt att läsa den... sen så har vi bokfynd på måndag så jag tänkte gå och läsa min bok nu så försöker att skriva ett inlägg ikväll hare bra pusss♥



ska gå till köket och ta en liten sån där hade jag tönkt:)
nyy smak, faktiskt rätt så go;)
inte dom vackraste bilderna kanske men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0