plugga,plugga och ännuuuuu mer att plugga..

Alltså snart så ger jag upp, det tar ju aldrig sluut får mera läxor elr ja träning till massa prov varenda dag känns det som:O nu är ju iaf NO ich engelska proven borta men nu så äre ju kvar spanska,svenska och matte och det värsta är ju då det med spanskan att hon ska spela in när vi pratar och typ lyssna på det sedan också ska hon lotta vem som ska börja och nu har ju typ halva spanska gruppen åkt till Åre  så då är det större chans att det blir att man ska prata imorgon:/ och jag kan typ inyte hälften av frågorna blir bara så lesss. jaja ska verkligen inte klaga något mera nu det är väl bara att bita ihop och få det överstökat:D haha lycka tillllll
Ska iaf på stan med Ida på fredag ahah typ alla senaste gångerna jag har varit på stan har det varit med Ida men det är lika roligt varje gång så det ska bli myyys ska höra med hon om vi kanske kan gå och fika någon stans;) haha "tjock" ne men brukar nästan aldrig fika på stan eller jag tänker alltid att vi ska det men då glömmer man bort det:P Aja ska gå och baka en kladdiss nu sen så blire att plugga spanska och juste jag måste ut med våran perro  haha spanskan börjar redan!;) ne men ska ut med våran hund också (perro=hund) haha okej guuuu vad tråkigt inlägg tror faktiskt att jag ska ta bort bloggen eller något för den blir bara dåligare och dåligare men
ja vi får se:/

 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

NEEEJ! ta inte bort bloggen

2010-02-10 @ 17:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0