Planeringseftermiddag!

Hejs!
Idag så slutade vi halv 2 och det var riktigt skönt må jag säga;)
och vi hade ingen idrott på morgonen eller vi skulle ju ha haft snö lekar typ men då kom våran gympa lärare och ba ja alltså det hära är nog första året som jag har tröttnat på kylan så vi är inne istället hah ja eller någoot sånt så då var vi inne också blev det ju såklart att han skulle prata med oss som 4 andra lärare har gjort tidigare inklusive rektorn och förseningar och allt sånt men lite annat pratade han faktiskt om för alla andra har typ bara pratat om slöjden men jaja. Har iaf gjort klart min engelska berättelse eller ja kladden tills imorgon, och vi har ju matteprov imorgon också men det knns nästan som att jag kan men ändå inte:P
Imorgon så blire iaf att vara med Sara så det blir kanske inte så mycket uppdatering då men vi hörs ju någon gång pussss♥


Ge mig sommar!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad handlar din berättelse om?

2010-02-19 @ 18:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0