New shoesss

I'm back!
Hejhej har ju inte skrivit nu på några dagar eller ja på typ en dag men iaf så var det ju för att jag sov hos Selihom igår tills idag:) och deras internet har slutat funka så jag kunde ju inte skrivia ngt inlägg men det blev ju bra ändå:) så jag tänkte bara skriva snabbt nu, Vi såg iaf på Fame igår och den var rätt så bra trodde att den skulle vara mycket bättre men ja den var ändå helt okej:) Sen kring 11 så kom pappa och hämtade mig eftersom vi skulle åka och kolla skor så vi åkte först på Intersport men där hittade jag inga så då åkte vi på stadium och där så hittade jag ett par Fred perry som var på rea också, så då fick jag dom:)
Ikväll så ska vi ut å äta med släkten för farfar fyllde ju år nyss typ så det blir väl trevligt;)
jaja nu så väntar mina läxor! ja.. läxor på en lördag inte precis det roligaste men det måste tyvör göras eftersom att vi har engelska och NO prov i veckan också har vi typ bokfynd sen nästa vecka har vi svenska prov sen veckan efter det tror jag att vi har matte prov så typ i alla ämnen nästan..

skorna. Försökte ta bilder när jag hade på mig dom men ingen blev bra så det fick bli en sån bild:)

jaa.. nu så väntar dom dära två godingarna på mig!:(
sen när det är klart blire väl svenska sen engelska...



aja gud så tråkigt inlägg känner jag men alltså jag har verkligen aldrig ngt att skriva om så det blir typ samma saker hela tiden, och ni kommenterar aldrig heller så då blire ännu tråkigare att skriva ngt för jag vill ju typ alltid skriva men ja jag vet aldrig vad och ni kommer inte heller med förslag men aja ska inte klaga finns ju ttyp ändå inget att komentera heller så ja..


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad har ni på NO:n just nu?

2010-02-06 @ 19:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0