Mera kläder

TJOSAN!
Ja idag så har ju jag och mamii varit hos syrran och hennes kille Sven typ hela dagen mamma gjorde middag där me så då åt vi där också kom jag hem med lite kläder och ett par skor:) thank you siss!<3 hehe imorgon så äre ju skola igen men har ändå inte så jobiiga lektioner eller ja vi har slöjd och ja vi får se hur det kommer att g eftersom att våran slöjd lärare inte gillar oss alls så lärarna har typ haft ett möte bara om våran klass:O haha så då måste vi bättra oss på slöjden för vi pratar typ för mycket också frågar vi om hjälp för mycket så vi har visst inte lärt oss allt som vi skulle ha lärt oss i femman redan? ja ngt sånt men ja vi får se om det blir nå bättre man kan ju inge mer än försöka, så det bi att jobba gärnet då;) haha missar iaf idrottslektionen för jag ska till tandläkaren yippie! ne gu så hemskt hatar verkligen att gå dit eller ja det var väl för att jag avr där typ halva 2009 varannan vecka känns det som hade 2 olika tandställningar och typ tusen  olika tandläkare och nu så ska jag få ännu en ny eller ja jag har ju såna som utbildar sig till tandläkare men men det bli nog bra det är ju bara en vanlig koll. Juste på tisdag är vi lediga också!:D riktigt skönt men det blir väl att plugga skulle jag tro efterssom det är svenska grammatik prov på tisdag och matte prov på fredag sen så tror jag att det blir spanska prov imorgon...  Jajaj ska gå nu hare bra puss♥
 
Chilii<3
typ mosar hennes huve:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0