Människor emellan

Hellooo!
Hela veckan så kommer vi ha tema vecka och det är typ människor emellan tema tror jag:P hehe ja ngt sånt
så vi började med det idag och det var ändå helt okej fasst sista lektionen var bara jobbig;P Men det är ändå skönt att slippa läxor och få sluta tidigt hela vecka!:D och på fredag så börjar vi typ 09:55 tror jag också har vi bara 2 lektioner så det ska bli sköööönt men jag måste ändå ta hgem och träna på NO eftersom att vi typ har prov nästa vecka och förra NO provet var ju verkligen hemskt! gud vad dåligt det gick för mig.. Så ja jag tror jag ska börja träna lite tidigare denna gång då:) sen så har vi svenska uppgifter också för snart har vi typ prov i det med.. Men iaf så har jag varit med Wilma idag ju och ja vi gjorde inte så myclet elr vi fikade lite när vi kom hem sen så ar vi typ bara suttit vid datorn och tagit lite bilder:) Sen så skulle Wilma låna min Volum master så då ville hon göra det i hela mitt hår och ja ni kan ju gissa om det blev stort!? hahah såg typ ut som ett troll men nu har jag mössa på mig:P inte för att det splear ngn roll jajaja nu så tänkte jag kolla lite bloggar osv hare bra pusss♥

Bjussar;)


Kommentarer
Postat av: Becci!

finaste tjejen:)!

2010-02-01 @ 18:19:08
URL: http://bergstromrath.blogg.se/
Postat av: ssara'

sv;tack(;

2010-02-01 @ 20:01:46
URL: http://schaara.blogg.se/
Postat av: w :)

jag orkar inte hur fin du är lina!

det är gal1

2010-02-01 @ 22:23:49
URL: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0